1 april

Första april idag ju! Jag har faktiskt lurat en kompis stoort! Hhahah, så lurad blev en x)
Har även blivit lurad av några stycken! Har ni lurat någon idag?
Min syster sa att hon hade vunnit 1000 000 kronor! jaa, eller "vunnit" ... Så jag sa " bra då kan du flytta hemifrån" ... haha, men vad dum jag var! hahah, Lär ju bli lite tomt om ens syster flyttar härifrån!




Och så kom jag på en vääldigt viktig sak! Min pappa fyller på söndag! Och jag har inte köpt något än? Vad ska jag göra?!?? Jag får hoppas att jag kan komma in till stan på något sätt imorn, Och en ännu viktigae sak! Mamma o pappas bröllopsdag i helgen med! Herregud asså.... Måste allt komma på plötsligt på en gång ? haha, dom måste förvana lite tidigare, haha (Y)
Men det får lösa sig på bästa sätt.. eller så gör jag som när man var liten, jag får måla en teckning så blir som glada :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0