funfzehn jahre alt..!

Åhh, när jag kom hem tänkte jag att jag skulle vara duktig och plugga till matteprovet som är imorgon (?!).... Jag kan det ju inte,! Men iaf, så var det klart att jag skulle somna i typ 2 timmer också? Brabra,.. sen hade mamma gjort pankisar! Så jag har inte någon tid alls!! Så därför blir det ett kort inlägg nu, så jag hinner med matten med! ;) Men annars har dagen varit bra... matteprovet gick super! och redovisningen är grejjad ;D Känns bra måste jag säga!

Men nu måste jag fortsätta med det jag ska, ha det bra sötnosar!

Grattis Holle!!!!








Vackra flicka! Grattis på 15-års dagen! ♥♥

Kommentarer
Postat av: emelie! :)

åhh, tack gumman i efterskott :D:D <3

2011-04-17 @ 15:35:48
URL: http://wamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0