Sitter och knaprar Gurka, snart blir det BB

Sitter i myskläder framför tv:n och äter gurka! Just nu finns det inte så mycket att kolla på. Men detär Big Brother om 20 min! Gillas :)
Mamma är ute i köket och bakar cheesecake tills imorgon, ska nog kanske ut o hjälpa henne med det, sålänge jag slipper diska... jag är mest ute efter att skrapa det sista i skålarna, och slicka slevarna ;) haha

Jag kan inte tänka mig att det är påskafton imorgon! Det känns ju som att det var Julafton i förregår.. Morgondagen kommer bli superrolig! Felicia kommer hit med hennes familj på eftermiddagen/kvällen och stannar väl tills en stund inpå natten! Men innan det är det förberedelser som gäller...
Duscha
Städa rummet
Jag ska hjälpa till med förrätten, och göra välkomsdrinkar till oss som inte är 18 än ;) hah
Tänkte också att jag skulle hinna plugga och träna lite innan också! Men det blir nog bra, och jag är peppad till tusen!

Men nu ska jag chila! ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll, och missa inte BB, även om ni inte gillar det ;) pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0