Summer nails



naae, detta var inget gott exempel, men bebisfärger på sommaren är ursnyggt! ;)
Förresten är gult mode nu i vår! Och vad ska man säga om det? Jag brukar inte använda gula kläder.. Gult är fult! nee skojja bara.. ne, men jag ppassar inte i gula kläder. Därför använder jag inte det.. Men det ser ju gulligt ut på andra? Men ajja...






Imorgon är det back to school igen... kul.. eller inte! Men det blir trevligt att träffa alla igen! :)
O idag har vädret varit underbart!! Man kan ju inget annat än älska det? Har typ suttit på balkongen o solat hela dagen... när jag pluggar- balkongen, när jag ätit-balkongen, när jag solat- balkongen ( fast det är självklart typ men ajja *

Nu ska jag kolla igenom min grymt dåliga redovisningsgrejj, pussarrr!



Hjälp! Tittade vad jag hitta? xD
Hhaha, bild från typ 1867* eller nnåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0