angående mailadressen

Hej på er!
Sitter framför tv:n med tights o tjocktröja, haha... typ en outfit så jag älskar (a'' hehe. Har typ umgåts med Michaela på föremiddagen. Vi var ute o gick i en timme, o shiit vad kallt det var! jag överlevde typ inte! Nae, nu överdrev jag som vanligt. Men det var kallt.. vare :) När jag kom in värmde jag vatten i en kopp, så att jag kunde värma händerna! hahaha, kanske inte het normalt, men så var det! Men vi hade det trevligt iaf. Alltid kul att träffa vänner som har varit sjuka i ett par dagar, då har man mycket att prata om ;) hehe. Förövrigt så hade jag fått en fråga om hur gammal jag är, svaret på det är 14.. men fyller 15 i slutet av maj :) skicka gärna fler frågor till : [email protected] .. det står även högst upp i menyn!: Tycker bara att det är roligt att ni undrar, så skriv på ni :)
Och en sak till om mail-adressen!: det är inte min personliga! , så att typ inte mina vänner som läser detta tror att jag har skaffat en ny, o lägger till mig på msn osv.
utan detta är bara om några av er som läser har frågor osv :)
blev även tvungen att byta eller skaffa en till när jag skulle ha tillbaka bloggen! Så nu vet ni hur läget ligger till!




ÅÅhh, har nästan glömt hur Sommaren är! En grym längtan dit asså!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack detsamma! :)

2011-02-15 @ 17:53:45
URL: http://whatshouldibecalled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0