ChaCha!

Just nu sitter jag proppmätt framför datorn!
och eftersom det är sportlov så är nästan ingen hemma, dom är vääldigt få!
har typ inget liv x) ska nog gå o duscha snart... såfort min syster har åkt iväg med sin "nya"!
träffade honom för första gången idag... så jag blev ju tvungen till att uppföra mig och inte se förjävlig ut!
men om han ska leva halva livet här, så måste han förr eller senare få se mitt rätta jag :P

jaa, jag har fixat lite med designen som ni säkert visste, som jag skrev i ett inlägg förrut!
fast jag har nääästan inte förnyat, utan bara förbättrat!

EGOPIC: justprecisnu




Kommentarer
Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver bra för övrigt.



Ta hand om dig! kram

2011-02-13 @ 01:27:41
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0