jag är pisstrött

Är hur trött som helst! Dessutom så är det typ kallt precis överallt. För tillfället önskar jag att vi hade en bastu hemma! Det vore ju skönt. Men jag Får ta en varm dusch istället ;) Får väl funka lika bra det. Har hunnit öva en litenliten stund på matten också! hhah   Check..

Jag vet vad jag önskar mig när jag fyller! eller aa, eller nja, men jag vill ha en ipod tutch ( som ser ut som en iphone) men jag vill ju lixom bara ha den för att det finns så fina skal till den! haha, men jag har en såndär annan lite vanlig ipod som funkar utmärkt. Så den duger nog mycket väl. Annars så önskar jag mig en massa pengar, som jag kan köpa kläder för! hihih (a'
Men behöver ju inte tänka på det nu.. Det är ju typ lixom 3 månader kvar!

men aa, får se om vi hörs senare!

Dagens blogg,( inlägget nedan'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0