monday afternoon och systers 18-årsdag!

jahopp, det var starten på en ny vecka! tide går fort!!:) vet att det är många som har lov nu, grattis till er säger jag bara! vi startar med 5 prov efter lovet! härligt.. Men imorn har vi friluftsdag. Jag ska ha bowling på förmiddagen och en 6-kilometers promenad efter lunch. om det inte blir tvärtom, blev lite fel på vissa ställen, men vi lär ju märka ;) Har ju endel plugg nu med! bäst att böeja med det nu kanske. För senare ska jag göra ett försök med köttfärspaj! tro inte på att jag lyckas, man vet ju aldrig lixom :P hehe

Grattis syster!! ♥



Kommentarer
Postat av: ronja

söt bild!

2011-02-21 @ 16:26:02
URL: http://byronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0