Onsdag kväll

Hej på er! Just nu sitter jag och knaprar gurka, nåt utav det bästa som finns! eller? hihi,. men iaf. Nu har jag pluggat lite som vanligt. " prov redan imorgon! No:n kände jag mig säker på innan, men nu blandar jag bara ihop allt, rör bara till det lixom. Säkert att jag är nervös inför provet. Jag vägrar är få ett IG! Inte lätt att gå i åttan måste jag säga, betyg är skiit! So har jag typ 2 huvudstäder kvar typ, som jag glömmer jämt och ständigt, klarar jag dom så är jag nog färdigpluggad för idag! ;)  btw, skulle väl kunna tro att det blir lite tv eller något nu! Jag har typ blivit beroende av KinzaoTyras bloopers, kan typ inte sluta skratta.. dom är ju så bra!! haha, Göttmos. Ha en osömnfri natt så hörs vi imorgon! :)

Imorgon ska jag va med miiiiiin pluuutttt!!!!!!♥ LÖVE LÖVE LÖVE till henne!!



Här har ni min söta griiiis

Kommentarer
Postat av: zarah

häärliigt! :D



jodå, allt är bra =)

2011-02-24 @ 17:56:28
URL: http://zaraheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0