plugg

har suttit o pluggat o knappt en timme, men fortsätter såfort jag har gjort ett litet inlägg :) just nu sitter jag med geografi, europas länder o huvudstäder! sånt har jag ett himmla problem med! särskillt huvudstäderna, oså finns det en klump med massa små länder, äsch jag vet inte vad! ett problem iaf!
jag har 3 prov att se fram emot veckan efter lovet, somsagt.. ett veckan efter o ett vecket efter det. låter väl härligt? och att plugga halva lovet, låter asroligt! dett abli väl ännu en slappdag som jag får ta som den kommer helt enkelt!
nu ska jag ta mig en frukt och fortsätta plugga!
hör av mig senare, hare gött tiss dess :)


ett försök med att göra en fiskbensfläta! inte lätt på sig själv, men ett försök iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0