-

Sitter syssellös. jag har pluggat i ca en timme! har tröttnat som bara den! vet inte vad jag ska lära mig längre lixxom, haha! men jag borde ju faktiskt inte sitta o säga att jag inte har något att göra! nåt finns det ju alltid :) Men just nu sitter jag och väntar på att min msn-kompis ska logga in! haha nej, det lät dumt! vi är ju vanliga vänner med. men vi snackar jämt på msn! :) hihih. Imorgon är en ny dag i skolan, utan sovmorgon och med lektioner! kul asså!.. somnade en stund när jag kom hem från skolan, så nu är jag utvilad tills imorgon! hahah

HITTTAT MASSA EFTERLÄNGTADE SAKER!!
sån lättnad när allt har varit fullständigt försvunnet, så hittar man allt värdefullt på en gång!:



En massa hals och armband! kul att trassla upp det ;)



Mina örhängen som jag har letat efter i 768 månader! just nu är dom guldiga, men jag får ta såndär silverputs. Då blir dom som en spegel!



Och slutligen mitt halsband!!
Jag fick det av mamma och pappa på utomlandsresan 2010. Eller mer rakt ut sagt, den är från Korsika. Bra om man har glömt namnet lixom :)

Under letandet hittade jag även en nyckelring som snart sitter på min nyckelknipsa (om det nu hter så?) ;)
men det är inte så mycket att vis upp, så det struntar vi i ;) Nu blir det att kolla runt på bloggarna, har inte gjort det idag än! HA en Fin kväll!

Kommentarer
Postat av: zarah

hehe =) allt bra med dig? KRAM

2011-02-23 @ 17:40:23
URL: http://zaraheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0