31 Jan.

tesade min nya concealer idag!
den verkade bra, i början tänkte den aset bra! men nu efter en dag så försvinner ju typ sminket.. så nu är det som vanligt igen!
haha, jag var lite klantig.. igårkväll, typ ... strax över 10 på kvällen, så fick jag himmla lust att måla naglarna! o jag gjorde det med!
sen la jag mig typ halv elva.. o då hade jag typ "glömt" att jag målat dom.. så nu är ena nageln, eller det målade fuckat. så nu får jag måla om den!
men först måste jag skriva klart resten av inlämningen på datorn.. och sen måste jag laga mat, sen träning.. och sedan hem och lägga mig -nästan!Stina hade kollat upp när vi har studiedag nästa gång.. 11 april?!?
ahh.. det är ju aslångt kvar, kan vi fatta... 11 april!!
så orättvist.. hur många gånger har inte holaveden studiedagar? :P

nee. men nu måste jag fortsätta, så jag hinner göra allt jag ska idag!
och måste dricka med! haha
ååh, vatten!♥
pusshej


en liten DÅLIG bild på dagens:


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu finns vinnaren av "Veckans blogg" uppe på bloggen.:) Vann du inte, så finns det en ny chans, klicka här: http://mallemusic.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-4.html

Ha det bra

2011-01-31 @ 16:39:27
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0