fan vad hemskt!

Imorse var det tydligen en olycka i vårat lilla samhälle.. mamma var påväg till jobbet och, o var den första som passerade olyckan(innan ambulans o allt kommit) så hon typ hjälpte honom... men bilen var typ mosad, o han som satt i mådde nog inte heller så bra, han var tydligen jätteblodig, o usch! sååå fruktansvärt hemskt!
Let's prata om något annat tycker jag!!


Men jag kom typ nyss hem, har varit hos fråsören!
sköönt att bli av med allt det slitna ju! :)



En hedlig web-cam bild.. vill ni ha något bättre så får ni vänta till den dagen jag orkar lägga in bilderna på datorn.. :D haha, men seriöst.. det är långtråkigt! :P

Denna är även inköpt



nu blire läxor, en en tur på crosstrainen förmodar jag.. det är ju biptest imórn :O


Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

Hej. Var gärna med i "Veckans blogg".:) http://mallemusic.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-3.html

2011-01-26 @ 20:32:52
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0