Ha en fin kväll!

vi ska åka om ca en kvart, jag har hunnit sminka mig, göra iordning håret.. vem frågan är nu vad man ska ha på sig?!?
alltid samma problem som uppstår! varje gång man ska iväg! haha
allt jag funderar på ligger såklart i tvättkorgen/ tvättmaskinen... nja, inget lyckat detta inte..

nae, nu får jag väl släng på mig ett par jeans eller något liknande då! för får duga denna gången :P

imorgon ska jag ha hemmaspa (Y) gryymt härligt ju!
förmodligen måste jag plugga o städe på rummet också.. men ajja...

nu måste jag sticka, så att vi kommer i tid, ha en bra kväll folk! :)



en snabb o dålig webbcam-bild... ni får inte förvänta er någon bättre kvalite' ... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0