Hej Igen

Haha, jag bara "råkade" ta bort hela kontot på blogg.se--
japp.. jag är jättesmart..
men sen ändrade jag mig såklart, o då fick jag skaffa en till hotmail osv.. jag har fortfarande min vanliga, den nya är bara för bloggen eller vad man ska säga! :P


jag har gjort en väldigt lätt design som tog två minuter nu, jag lovar att jag ska fixa mer med den imorgon!

en sak till!: att mitt bloggnamn är inte caarrozz längre.. det kanske ni har märkt.. nu är det ett extra o som gäller ;) för de gammla gick inte ....

nu tror jag väl att vänner o bekanta är nöjda att bloggen är tillbax :P (Y)haha
eller har jag rätt? höömm...

ni får inte räkna med så mkt uppdateringar.. ! än så länge..

nu ska jag snart iväg på 60-års "kalas"....

måste rusa, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0