kom nyss hem

hej på er ;)

kom nyss hem och nu kan jag inte sova..såklart!men jag får väl ta o titta på en fim eller något :) för en stund sen gjorde jag en videoblogg, men sen ångrade jag mig o ville inte lägga upp den :P så vare med det!

har vart en asbra kväll iaf ;) grattis Åke förresten!

japp, ny design kommer så småningom, hinner ju inte göra allt på en gång... haha, förmodligen kan vi väl gissa på en rosa blogg, men vi får väl se helt enkelt ;)

men nu går jag o tittar efter en film, o ni kan kika på bilderna som många tjatade om förra gången jag hade bloggen.. :P , mitt nya rum såklart :P

enjoy :)













IGGA den jättefula matteboken!
LÄGG MÄRKE TILL den fina tavlan längst ner i hyllan/bänken ! bara för att det är lisa som har gjort den till mig på alla hjärtans dag, o för att den är jättefin!

Kommentarer
Postat av: lisa

Rummet har ju blivit ännu finare nu ju !!

älskar spegeln över hyllan !!

Visst är tavlan finer !!!

saknar dig <3

2011-01-23 @ 11:30:25
URL: http://lisastromvall.blogg.se/
Postat av: lisa

Tack sötis (a)

Gött att dui har ny blogg ju, love it !!

<3

2011-01-23 @ 13:50:40
URL: http://lisastromvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0