tja på er!

Jag har verkligen inget emot onyttigheter.. men just nu sitter jag o äter en sallad :)
ohyees, jag är duktig idag! Slutade tidigt idag med, såå himmla skönt!
o en sak till : att jag fattar nu varför jag försov mig hela förra veckan... för att jag sätter klockan på 05.30, och sen znoose (stavning :S) 3 gånger.. o varje gång mobilen ringer så kollar jag vad klockaN är, o då har den varit 05.50... och tänker att då kan jag sova lite till.. men så hade jag råkat sätta på znoose 2 gånger!! utan att jag visste det asså! hur klantig får man vara!!??? :O
det ska jag tänka på innan jag lägger mig ikväll, eller så går jag o ändrar det nu!

Och förövrigt ska jag göra Engelska.läxan nu... roligt...

ha en fortsatt trevig dag folk!

snabbt kort på Dagens!:



Jeanstight från Gina
Linne från Gina
Och en randig monki-tröjja från cirkus sale!

Kommentarer
Postat av: micha

hahah carro lilla fia, älskar dig gumsigum.

2011-01-24 @ 16:31:24
URL: http://michaelacarlsward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0