ursäktar för min dåliga uppdatering

har känt att jag inte haft så mycket tid, eller okej.. jag har inte orkat!
Men jag ska försöka skärpa mig ;)

Denna onsdag eller torsdag eller vad det nu är? (håller typ inte koll på dagarna längre :S)
Men iaf, Idag har jag lovat mamma att hänga ner o upp lite tvätt efter allt som blev tvungen att tvättas efter resan, måste även städa på mitt rum! puh, vad tråkigt :(

på fredag ska jag förmodligen till Ullared-gekås med min syster och Martin, förmodligen förljer också Michaela med, om inte hon skulle vara barnvakt! ;) Kommer bli grymt roligt, dock är jag inte superrik för tillfället, men ändå lixom.. ;)
Kanske ska börja med mobilbloggning förresten, eftersom jag har gratis surf i ett år. Men får se om jag får igång det ;)
Ha en superdag finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0