2011-03-17 18:55 torsdag


Just nu har jag nästan inget liv.. Jag är så värst uttråkad! Jag har vart ute en sväng för ett tag sen, o nu är jag nyduschad! Och jag vet att jag ska läsa de två sidorna i hemkunskapen, men såklart så vet jag ju inte vilka sidor? Jag måste ju kolla upp det ;) Förövrigt har dagen varit bra!
Som ni har sett, eller som jag kanske redan har sagt också.. så gjorde Lisa gästbloggning här igår, hon har nu mitt lösenord, så ni kommer förmodligen se endel av henne i framöver o evigt! Roligt tycker jag! Om ni vill besöka hennes blogg så finns den nere i menyn  Vet ni vad jag ska göra nu? nje, knappt jag heller.. ska nog göra lite tid, o få tag i någon som vet nåt om läxan kanske? ;) hähäh, ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0