Jahopp, så gick det?....

Till en början.. var den en vanlig brunhåring tjej, Caroline. Men hon fick sedan för sig att bleka håret och bli blond igen.



Hon började med att avfärga sitt hår. Resultatet på det blev... Inte så blondt det var innan, men litelite ljusare brun. Efter avfärgning var det då dags o bleka håret.. Och resultatet på det blev :...



Damn så fullt!! NUUU vill jag färga om det, men neeeehedå. Det går inte.. Men ska nog göra det nästa vecka, kan inte gå runt och se ut såhär? Det går inte :(
Är så himla deprimerad asså! Självklart visste jag ju innan att man inte kan bleka direkt från brunt till blond, men ändå gjorde jag de?

Men after att ha trasslat utt det slitna håret som blir när man bleker det, så såg min tröja ut sårhär:



Och såhär..



Men deet finns en positiv grej!
 Den färgen jag vill ha finns längs benan. Så efter ett par inpackningar denna vecka, färgar jag håret nästa helg igen, då förmodar jag att det blir bättre!


Alla kan få orangefärgat hår när man färgar det såhär! tyväär :/ Men tänk på de! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0