Tidsinställt inlägg-


Hej på er!
Vaknade precis (om jag inte försovit mig)haha! Men jag har faktiskt kommit på en smart grej, för att jag lägger min väckarklocka i andra änden av rummet, o då måste man ju springa upp o stänga av den! Vilket gör att man piggnar till liite grann.. osen så måste jag hinna duscha på morgonen, vill ju inte gå med flötigt hår till skolan lixom! ;)

Men om ni vill ha något att läsa så skriver jag kortfattat upp min morgonrutin!

05.30 -:Duschar, Jaa, jag försöker att skynda mig, men det är så besvärligt att duscha på mogonen, man somnar ju nästan! MEN man blir piggare efteråt! :)

05.50 -: Äter frukost + tittar på tv/läser/ glor in i väggen
 
06.10 -: Borstar tänderna!, klär på mig

06.25
-: Smink och Hår

07.08? -: Går till bussen!

08.10 -: SKOOOLAA, Denna dagen börjar med innebandytunering ;)

Och nu, o då menar jag nu... på kvällen ( alltså igår, när jag skrev detta) Så får jag en tanke på att läsa NO :)

Ha en bra dag, så hörs vi i eftermiddag! Idag håller jag det jag lovat ;D hahaha


Kommentarer
Postat av: lisa

Mohahah !

Man kan ju inte vara snäll jämt, eller hur ?

Haha du vart så söt (:

2011-04-01 @ 19:34:47
URL: http://lisastromvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0