Tisdag

Hejhej!
Jag har typ ingen tid att blogga nu.. om ungefär en halvimme åker vi tillbaka till skolan! Jag har utvecklingssamtal., o jag hatar det!! Men det lär nog gå fort antar jag ;) Brukar väl ta tio minuter eller något? ;) Ska även till skolan på lördag.. vi har öppet hus.. vi kommer ha först rådstid 5 min, so 40 min, no 40 min, o engelska 40 min... O bara för det får vi vara lediga sen på måndag! Ganska gött ändå tycker jag ;) 3 timmar på en lördag ist för 6 timmar på måndag ;) hähä

Men nu ska jag fixa iordning mig lite, kan ju inte se ut som ett troll när jag ska dit! ;)


Kommentarer
Postat av: lisa

smsa din inloggning till bloggen så jag kan gästbl. ibalnd också, hähä !

2011-03-16 @ 17:29:02
URL: http://lisastromvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0