Fantastisk människa!

Måste berätta om en tjej som jag var hod här om dagen!
Jag tycker själv att jag har finnar, så var det någon som mamma kände som jag skulle gå till o fixa problemet. Hon tog två stycken pinnar med bollar på, och tryckte på olika ställen på kroppen, det var för att få kroppen i balans. Med dessa pinnar kunde hon även se att jag hade något fel med tarmen! typ amazing!
problemet var då att jag andas med magen, vilket inte tarmarna orkar med, då får jag inte upp tillräckligt med vikaminer o mineraler. Jag var tydligen också allmänt stressad! Det var det som orsakat mina finnar!
men nu fick jag som läxa att försöka andas med bröstkorgen, och iallafall 10 minuter/dag. Så kommer det funka automatiskt sen ;) bra va?
Hon sa att nu kommer finnarna långsamt att försvinna, eller så kommer det massor på en och samma gång nu, som sedan försvinner efter några dagar, jättebra! (Y) Så jag ska tillbaka/ höras av mig till henne om ca 2 veckor, och se hur det går osv!


Jorden går under på lördag?!
äsch, så har dom sagt i mångammånga år!  MEn visst blir man lite skrämd? den där gubben är verkar verkligen självsäker! haha
Tror ni f att jorden går under på lördag?

nu måste jag plugga!
ett plus till er som orkade läsa :D

Just nu!:




Faktiskt nyvaken ;)

Se fram emot en ny blogg i Juni-månad ;) pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0