Lite off..

haha, har varit lite off här, eller ganska mycket kanske! hehe

men bara för de så kan jag berätta lite saker o ting som har hänt den senaste veckan! :)



Jag och michaela har jobbat i Linköping i en vecka, okej, praoat :P
Jag på Gina, och hon på BikBok. En superrolig vecka!

image description

I fredags stannade vi kvar i linköping, kollade på bio med Elin och Emma! Sedan gick vi och åt, drog till vikingstad av någon anledning.. osen tåget hem :)




mitt hår har blivit rödare ( men det syns iinte så bra här)



och jag har gjort ett hål i magen! Det började blöda asmycket här om dagen! Det bara rann blod från det! Vet inte vad jag har lyckats göra, men nu är det ett blåmärke kring hela! hihh

Har smittat min lilla flicka me! Nu ligger hon hemma med magsjuka! Krya på dig plutten! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0